ett foto i timmen en lördag i oktober

Jag fortsätter snorandet idag och är därför inte alls särskilt aktiv. Ni får istället titta på förra lördagen, då gjorde jag en ett-foto-i-timmen! Den börjar prick nu.
10:00 vaknar, gör mig i ordning och äter frukost.
11:00 bakar kolakakor
12:00 städar mitt lilla hem
13:00 ligger på soffan och läser en liten stund, för det måste man när man har städat
14:00 äter lunch framför Vampire Diaries
15:00 promenerar till stan
16:00, 17:00 och 18:00 går på konsert med Marinens musikkår. De spelar filmmusik och har med Orvar Säfström som konferencier! Vi får bland annat höra musik från Den onde, den gode och den fule, Sound of Music, Modern Times, Pocahontas, E.T., James Bond medley och Harry Potter. Extranumret är ”Gabriellas sång” ur Så som i himmelen och när de spelar den ryser jag över hela kroppen och får tårar i ögonen. Så bra!
19:00 och 20:00 hemma igen och lagar rödbetssoppa till middag med min vän I
21:00 och 22:00 vi äter varma bär och kolakakor till efterrätt och pratar käkarna ur led
23:00 vi tittar på foton från word scout jamboreen
00:00 läser en stund och sedan är det godnatt. Och så var det med den lördagen!

Det här inlägget postades i ett foto i timmen, höst och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till ett foto i timmen en lördag i oktober

  1. Ping: 2011, oktober – december. |

Kommentera

