Årets sista vecka

Tänk, idag börjar årets sista vecka! Så knäppt, det här året har gått så himla fort. Jag kom hem från julfirande med min fina familj igår, ni ska strax få se lite bilder därifrån, och sedan dess har jag bara slappat. Legat på soffan, kollat på tv-serie-avsnitt i sträck, bara för att jag kan och emellanåt läst i min bok.

Jag har lite grejer jag vill hinna blogga om innan året tar slut, så de kommande dagarna kommer det bli en hel del inlägg hoppas jag. Vi börjar med att avsluta Göteborgsresan från november, och sedan har jag faktiskt ännu en resa att blogga om, från slutet av oktober. Sooo, stay tuned!

Translation:
The last week of 2011 starts now! What a weird thought. I have had a lovely couple of Christmas days so far and I am still only doing the things I want to do, watching tv-series and reading books, laying on the sofa. I do however have a few more things that I want to blog about before this year is gone. I am going to post the last post about my trip to Gothenburg in November, and then I have another trip to blog about as well.
So, stay tuned!

Det här inlägget postades i julen, tankar för dagen, vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Årets sista vecka

  1. Ping: 2011, oktober – december. |

Kommentera

