ett foto i timmen en torsdag före jul

06:00 jag vaknar, äter frukost och tittar på julkalendern. Det är vansinnigt spännande! Go Gerda! tänker jag när jag ser avsnittet.
07:00 jag promenerar hit, en tid här är nämligen anledningen till att jag måste gå upp så tidigt.
08:00 jag handlar på hemvägen och surar lite över att jag har fått mitt första hål någonsin. Tröstar mig lite med att tänder ju ändå är till för att användas.
09:00 är jag hemma igen och äter andra frukost, det behövs när man går upp tidigt.
10:00 dax att städa!
11:00 och 12:00 jag har värsta energiruschen och bestämmer mig för att gå och träna.

13:00 jag äter lunch tillsammans med ncis los angeles
14:00 och sedan julpyntar jag en smula.
15:00 strykning är inte så kul, men gör kläderna roligare att klä på sig.
16:00 mellis-time!
17:00 jag slår in julklappar
18:00 jag börjar laga middag, det ska bli saffrans-risotto,
för 19:00 kommer det här utmärkta middagssällskapet och sen glömmer jag bort att ta flera foton, fast å andra sidan är det enda vi gör att prata och äta och ha det trevligt. Det är så skönt att ha alla syskonen hemma i stan för julen!

Translation:
One photo every hour on the Thursday before Christmas.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, ett foto i timmen, julen, påhitt, vinter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ett foto i timmen en torsdag före jul

  1. Karin skriver:

    Hihiiiii! Det var en fin dag!

  2. Ping: Idag är jag så himla glad. |

  3. Ping: 2011, oktober – december. |

Kommentera

