something to remember the summer by, in the cold winter winds

Jag tycker om att ge bort presenter. Jag tycker också om att pyssla med dem innan jag ger bort dem. Förra året gav jag det här fotoalbumet som jag hade pysslat ihop med hjälp av www.blurb.com i julklapp till mina föräldrar.
Det är fyllt med semesterbilder från våra dagar tillsammans i Spanien i somras.
Med ett antal sidor för varje dag, med foton
på vad vi gjorde,
vad vi åt,
var vi var och
det innebär också en hel del soliga strandbilder.
För det är det som är viktigt att komma ihåg, så här ett halvt år senare när det känns som att det aldrig ens varit sommar.

Translation:
Last christmas I gave this photo book to my parents. It was filled with pics from the days we spent together in Spain last summer. It is important to have something to remember the summer by when the winter winds are icy cold.

Det här inlägget postades i de små sakerna, julen, påhitt, sommar, vinter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till something to remember the summer by, in the cold winter winds

  1. Alina skriver:

    Åh, vilken fin fotobok! Dom blev glada va?
    Jag snodde listan från dig! :)

  2. Har varit sugen på att blurpa en bok hur länge som helst, har för mig jag läst om den sidan hos niotillfem också och både hennes och dina böcker verkar ha blivit hur fina som helst.

    Tack förresten!

  3. Kajsa skriver:

    Åh, vilken himla fin bok och present!

Kommentera

