lugnet

Ni ska snart få se vad jag hade för mig över nyår, jag måste bara njuta av ledigheten först. För med start igår är jag nämligen helt ledig för första gången sedan i somras.

Den enda deadlinen jag hade var för en hemtenta och den är nu ur mina händer. Och jag känner hur hela min kropp slappnar av, och istället för att sitta en massa vid datorn umgås jag med min familj, läser böcker, tittar på tv-serier och bara är. Det är behövligt just nu. Bilden är ungefär en vecka gammal, men vädret har varit detsamma idag som då. Och att solen tittar fram hjälper upp mina energinivåer men ungefär 1000 %. Älskar’t!

Translation:
My last deadline was on Wednesday so as of yesterday I am off, free, on holiday for real! And right now I am not spending  most of it by the computer, instead I am enjoying the company of friends and family, books and tv-series. When I am relaxed enough, you will see pics from what I did around New Year’s, so stay tuned!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, tankar för dagen, vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

