birthday lunch!

Idag är det min födelsedag så igår började jag och mina föräldrar att fira mig genom att gå ut och äta söndagsmiddag på restaurang.
Toast Skagen till förrätt!
Och sedan kött till huvudrätt. Jag åt fläskfilé.
Till efterrätt delade mama och papa på en kladdkaka med grädde och jordgubbskompott, och jag smakade på en liten hörna för jag var redan så ofantligt mätt. En mycket trevlig söndagsmiddag!

Translation:
Today is my birthday, so me and my parents decided to celebrate it a bit early and go out for lunch yesterday. We had shrimp toast for starters, meat as the main course and then my parents shared a chocolate cake with whipped cream and strawberries for dessert. I was already very full, but tasted a small piece anyway. A great Sunday dinner!

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till birthday lunch!

  1. Å den minns jag! :)
    Kul snabbreview om de senaste månaderna, bra för mig som hittat hit först nu!

  2. Ping: världens minsta hamburgare, tacos och chokladfudgetårta |

Kommentera

