hej från malmö

bildkälla

jag har nu bott mer än 48 h i min nya lägenhet, i min nya stad. jag börjar så smått känna mig i fas med mig själv och min nya omgivning. att solen skiner och frosten glittrar på hustaken runtomkring gör det bara ännu lättare!

flytten gick bra, även om vi hade lite väder-otur = snöslaskregn, och lägenheten känns fräsch och trevlig. mama hjälpte till att göra den mysig, och det var tur för jag blev alldeles matt när jag såg alla flyttkartongerna! hursom är det uppackat nu och det känns skönt.

så det som gäller nu är att hitta på nya äventyr i malmö! har ni några tips? skriv dem i kommentarerna är ni bussiga. jag vill lära känna min nya stad pronto!

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till hej från malmö

  1. Mama skriver:

    Det var så kul att få vara med och fixa lite :-)
    Kram!

Kommentera

