thai food

Det bästa med att bo i Malmö är att jag då kan träffa min bror lite oftare. Den sista söndagen i januari var vi och åt thaimat.
Han hade varit och städat ur sin lägenhet så han var dödshungrig så klart. Jag hade haft min första hela helg i Malmö och tyckte det var skönt med lite söndagssällskap och snack.
Och så var det gott med mat också, förstås. Extra plus att det blev över så att jag kunde ta med det hem till en framtida matlåda!

Translation:
On the last Sunday in January I met up with my brother for talk and thai food. One of the peaks with living in Malmö is that I can see him more often! Both the food and the company was great.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till thai food

  1. Emelie skriver:

    OBS! Du måste böra skriva vilka restauranger du går på, och vilket betyg de får! :D

Kommentera

