en helg med maria, fredagkväll

i fredags fick jag fint besök av maria som jag lärde känna i Holland förra året. hon var glad att vara här och jag var glad att hon var här, fast jag tror vi båda var rätt trötta efter veckan.
hursom startade vi vistelsen med att besöka marias roomie från när hon bodde i kosovo i höstas. med där var dessutom ytterligare en kompis som de i sin tur lärt känna i kosovo. och eftersom de inte setts på länge var det mycket snack att ta igen! det var roligt att få höra lite allt möjligt om deras tid där.
och sen åt vi middag också och efter det var det lite spontant häng med vin, fler människor och prat för resten av kvällen innan maria och jag knallade hem till mig.
fin start på helgen!

Translation:
Maria, who I got to know in the Netherlands last year, visited me this last weekend. She arrived on Friday evening and we went straight away to the girl Maria lived with when she was in Kosovo during the autumn last year. We ate dinner and talked and met some of her friends. A great way to start the weekend!

Det här inlägget postades i påhitt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

