en helg med maria, lördagkväll aka ”the popcorn party”

(hörrni, jag vet att det varit lite segt här i det senaste, men hursom, här kommer fortsättningen på lördagen för en dryg vecka sedan!)
när vi kom åt vi middag, maria och jag.
och när jag avslutat den sista disken plingade det på dörren och människor som ville umgås och kanske slänga en glimt på melodifestivalen kom in.
och när programmet var slut, kom det ännu lite fler människor och då drog vi igång musiken och sen satt vi och snackade.
alla var glada och hade trevligt, men kanske särskilt maria och jag, tror jag.
vi var till slut ganska många, men det var bara trevligt.
då fanns det ju många människor att prata med!
kvällens snacks var popcorn och vi åt en hel del! när de var slut och vi var färdigpratade och ganska många var sömniga så for de hem och maria och jag gick och la oss. nästa dag vaknade vi till värsta snöovädret och efter frukost åkte maria hem igen. finfin helg!

Translation:
on Saturday evening last week we had dinner and then some friends came over. first to watch the swedish eurovision show and then for talking and eating popcorn all night long. it was a really fun evening! the next morning when maria and I woke up it was snowy and after breakfast she went back home again. all in all a great weekend!

Det här inlägget postades i påhitt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

