min födelsedag

idag är det redan 4 veckor sedan jag fyllde år och jag insåg att jag inte visat mina foton från den finfina dagen! nu kommer de i alla fall här:
dagen börjande med sång på sängen av mina fina föräldrar och för första gången någonsin sov jag faktiskt när de kom in och började sjunga! helt galet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

efter paketöppning och kramar och så åkte de iväg till sina jobb och jag fick ro mig själv.
 medan jag åt klart min frulle gick solen upp. det var längesedan jag vaknade till den här himlen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jag gjorde mig redo för dagen och promenerade sedan till stan för födelsedagslunch med två av mina kompisar, S och L. vi åt supergod paj-buffé på Nya Skafferiet och jag fick lunchen och en bok i present.
efter det gick vi till skolan för vi hade nämligen uppstartsmöte med våra handledare inför vårens uppsatsskrivande! och när jag kom hem till min då i princip nedpackade lägenhet hade jag fått paket i brevlådan. jag gillar verkligen födelsedagar!
sedan avslutade jag dagen hemma hos mama och papa med att äta sushi och titta på tv! en mycket förträfflig födelsedag.

Translation:
My birthday is already a month away, but I have forgotten to show you the pics from that day, so here it goes! The day started with breakfast in bed, presents and a birthday song very nicely delivered by my parents. After breakfast I dressed and walked into the city centre for lunch with two of my friends, S and L. They gave me their nice company, the very tasty lunch and a book. After that we went for a meeting at uni about the master thesis that we will start with this spring and when I got home to my almost empty apartment (this was just before I moved to Malmö) I had received more gifts in the mail! I finished off my birthday eating sushi and watching telly with my parents.
It was a truly great and lovely birthday!

Det här inlägget postades i favoriter, påhitt, vinter och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till min födelsedag

  1. Ping: 2012 års sista lista |

  2. Ping: världens minsta hamburgare, tacos och chokladfudgetårta |

Kommentera

