Postcard Swap 2012

 

Av en slump sprang jag över det här. Och i helgen bestämde jag mig för att vara med.

Det är enkelt: du anmäler dig via länken ovan och sedan gör du 10 hemgjorda vykort. Den 10 mars får du adresser till de du ska skicka dina vykort till och i gengäld är tanken att du ska få 10 vykort från 10 andra människor.

Jag tycker det är mycket spännande och hoppas att jag får 10 vykort tillbaka! Tja, den som följer bloggen kommer med säkerhet att få se.

Translation:
By chance I came over this. And I decided to join! Read more about the postcard swap by clicking the link.

Det här inlägget postades i de små sakerna, påhitt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Postcard Swap 2012

  1. iHanna skriver:

    Spännande, och kul att du vill vara med!

Kommentera

