8 frågors tisdagslista

bildkälla

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
jag var 16 år och nervös eftersom jag inte visste om jag gjort rätt val till gymnasiet. senare visade det sig att det inte bara var rätt val, utan ett mycket utmärkt till och med!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
för ett år sedan var jag i Holland och njöt av utlandsstudier och tusen nya upplevelser.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
lösgodis, lösgodis, lösgodis, choklad och vindruvor.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
ironic med alanis morissette, ett antal spice girls låtar, californication med red hot chili peppers, välkommen in med veronica maggio och säkert någon härlig 90-tals dänga som påminner om alla mellanstadiediskon.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
ordna till det här med jämställdheten, alltså lönegapet, resa och investera för framtiden, betala av mina studielån och köpa mig ett boende.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
jag hävdar envist att alla dåliga vanor i vissa lägen är bra vanor, men here we go: kontroll, svårt med människor som velar, godisråtta, stundvis tvivel på min förmåga och att jag tänker för mycket.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
läsa, umgås, dansa, träna och vara utomhus.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
skor av enbart syntetmaterial, sådana där foppa-tofflor, långkjolar eller långklänningar och allt som för tillfället är inne om köpet görs bara för att det är inne och inte för att plagget i sig passar mig och min garderob.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

