last weekend



Förra helgen var min första lugna helg på länge. En helg då jag hade nästa ingenting planerat, eller i alla fall väldigt lite. Den handlade mest om att ta hand om mig själv och göra saker som jag längtar efter. Som att se en film och äta godis, ligga på soffan och läsa mitt på blanka dagen och promenera planlöst och ha tid att stanna och fota våren.

Translation:
Last weekend was a slow one for me, the first one in a while. I did things like watching movies, eating candy, reading books on the couch, having time to take a slow walk with a friend and photographing the beauty of spring.

Det här inlägget postades i de små sakerna, påhitt, våren och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till last weekend

  1. Alina skriver:

    Låter som en perfekt helg!

Kommentera

