långhelg med start på stuts!

Idag har jag skrivit färdigt analysens första utkast och skickat iväg till min handledare. Det innebär att jag med start prick nu tar helgledigt. Här ska göras annat än att sitta vid datorn! Solen skiner ju och sommaren verkar ha bestämt sig för att stanna, i alla fall för stunden.

Tack för alla peppande ord jag fått om mitt analysarbete!

Translation:
I am done with the analysis and have sent the first draft to my supervisor. This means that starting now I am taking time off, so, the long weekend, here I come!

Det här inlägget postades i de små sakerna, det dagliga slitet, sommar, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

