breathe in, breathe out, breathe in, breathe out

det här har varit en väldigt hektisk vecka. det beror främst på att jag till mesta delen varit hemma i karlskrona för att gå på mina klasskompisars presentationer. jag fick dessutom chansen att opponera vilket var bra, för då behöver jag troligen inte göra det i augusti, när jag ska presentera min uppsats.

men, nu är det helg, och jag är tillbaka i mitt andra hem och insåg att det är över en vecka sedan jag ägnade bloggen en tanke. därför blir det nu lite catching up från förra veckan och veckorna innan det! jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen den senaste tiden, men nu är det alltså dax. stay tuned.

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till breathe in, breathe out, breathe in, breathe out

  1. Karin skriver:

    Wei! Jag väntar spänt!!

Kommentera

