ett foto i timmen, förra lördagen

08:00 jag och min syster, som är här på besök, vaknar.
09:00 vi promenerar hemifrån för att möta upp päronen på deras hotell där vi ska äta frulle tillsammans.
10:00 vi äter frukost!
11:00 japp, vi äter fortfarande.
12:00 jag följer med på en kort promenad på stan.
13:00 men lämnar snart familjen för att åka hem och packa.
14:00 vi packar in oss i bilen allihopa och börjar åka hemåt.
15:00 vi åker fortfarande bil och jag lyssnar på p3 dokumentär. den handlar om egyptieravvisningen.
16:00 vi närmar oss
17:00 framme!
18:00 förbereder middagen.
19:00 äter middagen i familjens sällskap och går därefter hem till en kompis och tittar på eurovision. vi fnissar åt alla bidrag, utom loreens, eftersom ingen av oss egentligen är särskilt stora fans av evenemanget. men vi blir alla väldigt glada när loreen vinner, jag framförallt för att hon gör det med ett nummer som hon framför påklädd! till skillnad från en hel rad andra nummer.

translation:
one photo every hour from saturday last week.

Det här inlägget postades i ett foto i timmen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ett foto i timmen, förra lördagen

  1. Ping: mors dag |

  2. Ping: en lördag med ett-foto-i-timmen |

Kommentera

