god morgon!

vet ni? idag hände något mycket märkligt. jag vaknade av mig själv, strax före sju, och var pigg. på ett vis kändes det dumt för jag hade ju bestämt mig för sovmorgon idag. men samtidigt kändes det så himla härligt att jag vaknade av mig själv, att det var tyst, att jag kunde ligga kvar och läsa en stund, att jag var glad när jag vaknade och att jag var pigg. det händer i princip aldrig! eller det var i alla fall längesen, för jag kan inte komma ihåg när det hände senast.

glad nationaldag på er allihopa!

Det här inlägget postades i de små sakerna, tankar för dagen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till god morgon!

  1. Gun skriver:

    God Morgon!
    Du har väl flaggan i topp med jobb och flyt?
    Grattis och kramar

  2. Alina skriver:

    Låter helt fantastiskt! Njut! :)

  3. Eva skriver:

    Vilken härlig start på din dag!
    Jag hörde om en person som varje dag aktivt ägnar dagens första minuter åt att bestämma hur hon ska känna sig då dagen är slut! Tankens kraft är enorm!
    Puss!

Kommentera

