maria’s birthday party

innan maj tog slut var jag bjuden hem till min kompis maria på födesledagskalas.
hej. jag var väldigt nöjd för jag hade precis lämnat in en stor grej till uppsatsen.
när jag kom fram var det tårt-fix på g
och efter en stund kom en hel massa glada och sjungande människor.
vi kikade på presentöppningen,
födelsedagsbarnet.
vi drack mousserande
och högg sedan in på tårta och chokladbollar.
markus.
sedan satt vi och snackade hela kvällen, om en svt-dokumentär som hette ”bedragaren” som skulle vara spännande, om sommaren, om plugget och om kommande veckan.
när jag kom hem möttes jag av den här söta igelkotten! jag blev mycket lycklig och somnade därför väldigt gott. fin torsdag!

translation:
my friend maria had her birthday party filled with people, cake, presents and talk. it was a nice evening!

Det här inlägget postades i påhitt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

