en speciell dag

Hej.

Idag har det varit en speciell dag för mig för jag har arbetat första dagen på min sommarpraktik. Det var omtumlande, roligt och spännande! Jag har hälsat på tusen människor känns det som, tagit i hand några hundra gånger och rabblat mitt namn och berättat vad jag ska göra. Jag har fått höra ”välkommen till oss!”, ”jag hoppas du ska trivas!” och ”trevligt att träffas”. Det ska bli roligt att arbeta med det jag är utbildad till.

Men nu är det kväll och jag är matt, slut och glad. Och i morgon är det fredag och snart helg, hurra för det! <3

Det här inlägget postades i tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till en speciell dag

  1. Alina skriver:

    Nu känner jag mig mycket glömsk, men vad är du utbildad till? :)

Kommentera

