ängelns lek av carlos ruiz zafón

innan jag fastnade helt och hållet i den här, så läste jag ut denna. det är samma författare som skrivit vindens skugga, som jag läste för två år sedan.

den här boken verkade lika lovande när jag läste på baksidan, men tyvärr kändes den mest bara märklig, när jag hade läst ut den. det kan vara så att det här är en bok som bäst läses i grupp så att man kan diskutera den tillsammans efteråt. om någon därute har läst den och förstår vad det är som händer i slutet, skriv en kommentar!

translation:
another book that I finished recently. not as good though.

Det här inlägget postades i böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

