knappnålstyst

hejsan!
den här veckan har varit min första som heltidsarbetande löneslav på sommarens praktik. det är fantastiskt roligt och en sån sjuk kick att få arbeta med det jag är utbildad till! däremot har jag helt tagits på sängen av den enorma trötthet som följer av pendling + heltidsarbete och därför har man kunnat höra en knappnål falla här inne, hela veckan.

jag vet inte hur det kommer bli de kommande veckorna, men i helgen ska det väl bli lite bloggat i alla fall, tänkte jag! förra helgen var nämligen fin, fantastisk och förträfflig och det måste så klart visas.

translation:
it’s been real quiet in here all week, mostly cause I have worked all week and been too tired to do anything but eating, reading, and sleeping when getting home from work. I can’t say if the coming weeks will be better, but at least I will squeese in a few blogposts over the weekend. I really do need to show you last weekend, it was just fabulous!

Det här inlägget postades i det dagliga slitet, sommar, tankar för dagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

