is there anybody out there?

Hej.

Jag tror jag är tillbaka nu. På riktigt alltså. Jag vet att jag skrev det för typ tre månader sedan också, men det blev visst inte så. Inte trodde jag då att det skulle bli en sån omställning att jobba heltid! Det tar visst mer på krafterna än jag anade. Lägg därtill på en flytt och en ny hemstad till ekvationen också, så är det vid närmare eftertanke kanske inte så konstigt. Men, okej. Nu. Nytt försök! Vi börjar väl där vi slutade, någon gång mitt i sommaren. Stay tuned.

Translation:
Are there still any blog readers that prefer English out there? Or have you given up on me a long time ago? :) Leave a comment if you want my English translations to stay.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till is there anybody out there?

  1. Mama skriver:

    Välkommen tillbaka!
    Dina inlägg har varit saknade! ❤

Kommentera

