longboarding

En ljummen augustikväll förra sommaren (jo, jag har lite foton kvar att visa från då) tog min syster med mig och vår andra syster ut på ett litet longboarding-äventyr. Det såg ut så ungefär så här:
Karin är den som kan, det är dessutom hennes longboard, så det är inte direkt oväntat.
Men både jag och Ingrid gjorde tappra försök och det gick helt okej till slut.
Karin stajlade loss så klart…
och svischade på så att klänningen fladdrade av fartvinden. Det var verkligen en fin kväll!

Samma kväll ur finns ur mina systrars perspektiv här och här.

Det här inlägget postades i de små sakerna, favoriter, påhitt, sommar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till longboarding

  1. Ping: 16. Berätta om det bästa köpet i ditt liv. |

Kommentera

