om sommarpratare, något jättebra och hjärtklappning

vilket är ditt bästa sommarprat?
kristian gidlunds utan tvekan pga att det verkligen berörde mig, men med martin schibbyes och johan perssons samt liv strömquists på en stark andra plats.

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
a-fil och bär.

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
jag reste till Wien och hälsade på vänner!

när var du avundsjuk på någon senast?
det kan jag faktiskt inte komma ihåg. och det känns bra!

har du något onödigt du gör?
oroar mig alldeles för mycket över hur det ska gå med allt. allt=livet alltså.

kan du visa en bild på något jättebra?
den här boken:

gör nu genast som det står överst på omslaget!

vad är det sämsta med denna vecka?
absolut ingenting! pga rolig utflykt på jobbet och till helgen får jag besök. det enda sämsta skulle kunna vara att kvällarna plötsligt blivit kyligare igen.

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
jobba, träna, gå på en mini-utbildning och på ett seminarium, åka på utflykt samt få eminent besök och gå på ännu en kräftskiva plus träffa fina vänner jag inte sett på länge!

när hade du hjärtklappning senast?
idag när jag tränade (inga konstigheter med det) och i förra veckan när jag fått sms från ett okänt nummer och förstod vem det var.

vad ska du göra i höst?
träna, ta hand om mig själv och umgås med så många nya människor i Helsingborg som jag bara kan. och fortsätta lära känna staden ännu mer. här finns till exempel många spännande hus vilket är perfekt eftersom jag promenerar mycket.

har du några planer inför slutet av sommaren?
tja, det får väl vara besöket nu till helgen då och sen en kort tripp norrut för arbete med ett scoutprojekt.

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
gör en inte nästan alltid konstiga saker när en är kär?

vad borde du göra men orkar bara inte?
sortera bort mina skolpapper från bokhyllan och flytta en av hyllorna.

vad har du i ditt kylskåp?
egenimporterad roquefortost, a-fil och Carlskrona pilsner plus mer mat samt nagellack.

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
det blir fler foton från Frankrike!

Det här inlägget postades i summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

Kommentera

