Frankrike del X

Här har det minsann varit tyst nu i flera dagar, mest pga att jag inte haft tid att pyssla med foton och förbereda inlägg och så. Men, nu är det dax för nästa del av semestern!Som sagt, det blev onsdag i Frankrike. Solen sken så vi låg på stranden!
När kvällen kom gick vi till Coolin.
Vi hade fint sällskap av Karins kompis Perrin!
Perrin och Cookie.

Efter det gick vi till Port de Capbreton och solen färgade allting i skimrande guld.
Jag och Cookie.
Hossegor.
Jag tröttnar aldrig på havet.
Kvällsljuset var magiskt!

På hemvägen spanade vi in solnedgången samt köpte en baguette som vi åt till kvällsmat tillsammans med ett avsnitt New Girl. En serie som Cookie mycket slugt fått mig totalt förälskad i. Som vi skrattar åt Schmidt!

Och sen var onsdagen och min näst-sista dag slut.

Det här inlägget postades i sommar, utflykter och äventyr. Bokmärk permalänken.

Kommentera

