söndagslistan

Vilken dag är det idag?
Söndag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Jag är tiger-emojin.

Vad ska du göra ikväll?
Titta på film tänkte jag och förbereda inför veckan som kommer.

Säg två bra uttryck:
”YOUTHS!” (alternativt ”FOLK!” på svenska) och ”Utah! Gimme two!”.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Smart, rolig och omtänksam.

Visa en bild du inte minns ha tagits:

Från ett maj och en linjefest med fysplan för typ fyra år sen.

Vem saknar du?
Kärntruppen!

En bild på något som är asbra att ha:
Tid att äta frukost.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Balklänning med extra allt inklusive stilig och rolig kavaljer!

Vad är du bra på?
Att organisera allt möjligt och att höra av mig till människor jag tycker om.

Vad vill du ha?
Fler sovmorgnar.

Vad tycker du är roligt?
Dansa!

Vad är du dålig på?
Att släppa kontrollen. Och på senare år, att komma i tid.

Vad tänker du baka i veckan?
Inget alls, faktiskt. Dock gjorde jag paj idag, om det räknas som att baka?

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Väldigt förvirrad tror jag.

Vem är du kär i just nu?
Mest mig själv.

Vad var det första du snodde?
Kan inte komma ihåg att jag snott något? Men skulle gissa typ godis från något av mina syskon eller så.

En bild då du dricker alkohol:
Skål!

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Styra upp min dator och spika upp tavlor.

Vad bävar du inför?
Just för tillfället faktiskt ingenting alls, så jag tänker inte tänka fram något.

Vad händer i helgen?
Den känns långt borta nu när det är söndag, men jag ska hursom avsluta det senaste scoutprojektet jag är involverad i. Denna helgen har jag tagit det lugnt, varit på kick-off och njutit av att det varit sommarvarmt fastän det är september!!!

Är listan slut nu?
Japp.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

Kommentera

