Frankrike del XII: den sista franska sucken

Det blev min sista stund i Hossegor, bara knappt en halvdag hade jag kvar.
Vi gick och sa hejdå till några stycken och jag bad Cookie om fotohjälp framför Vågen.
Det är viktigt att föreviga sådana här ljuva stunder så att vi kan plocka fram fotona sen när det är mörkt, kallt, höst och vinter och så där.
Den sista lunchen handlade vi här.
Och åt till den här magiska utsikten. Sen packade jag ihop min resväska och vi gick så långsamt vi kunde till bussen som skulle ta mig till flyget som skulle flyga mig hem. Att jag sedan inte kom hem förrän dagen därpå, det är en annan historia, och något jag inte hade någon aning om när jag satt här och åt lunch. Slut på semestern!

Det här inlägget postades i sommar, utflykter och äventyr. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Frankrike del XII: den sista franska sucken

  1. Ina skriver:

    Blixterhärlig hoppbild framför vågen!

Kommentera

