som om bröstet kommer att sprängas

ibland har jag så himla mycket längtan i bröstet. efter platser jag vill besöka, böcker jag vill läsa, tv-serier jag vill se avsnitt på avsnitt på avsnitt av, länder jag vill bo i, rutiner jag vill ändra på.

så mycket längtan så att det nästan känns som om bröstet kommer att sprängas.

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till som om bröstet kommer att sprängas

  1. Jag förstår dig Malan. Jag också.

Kommentera

