om exakt 4 veckor

är det julafton! jag längtar jättemycket efter december i år och jag tror att det beror på att jag var sjuk i nästan två veckor i december förra året. jag hann inte, och orkade inte heller, decembermysa särskilt mycket. så himla trist. därför tänker jag ta igen det i år!

men trots att jag inte hann njuta särskilt av julstöket så blev det jul ändå, tack och lov, och mitt jullov såg ut lite så här:


öroninflammationen som jag hade under början av december kom tillbaka lagom till julafton så jag testade diverse huskurer…

Cookie gav sig själv plus Flinchie och mig supersnygga tights!

Det här inlägget postades i julen, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

En kommentar till om exakt 4 veckor

  1. inafotar skriver:

    Blir sjukt sugen på julmys nu!!!!!

Kommentera

