en mitt-i-veckan-lista

dagens låt: one by one – the black seeds

dagens frisyr: min vanliga page med spänne i sidan.

dagens smink: inget alls.

dagens klädsel:
röd kjol med svarta hjärtan på, färgglada mönstrade strumpbyxor och grön-randig t-shirt.

dagens roliga händelse:
att solen sken och det blåste på promenaden och att det är 1:a december idag! (det är alltså söndag när jag skriver detta) jag är så glad att november är över. varje år känns det som att jag då kan dra en lättnadens suck och konstatera ”jag överlevde i år igen. hurra!”. fotot ovan är från idag och värt att notera är de fantastiska surfvågorna. de gjorde att jag längtade som sjutton efter att få surfa!

dagens planer: 
dagen är nästan slut, men jag har promenerat, lyssnat på ”bered en väg för herran”, bakat, läst ut en så himla bra bok som jag nästan inte ville läsa ut och köpt julklappar.

dagens saknad: 
inget egentligen, skulle vara lite mer helg-tid då kanske.

dagens tråkigaste: 
att det är sista dagen på helgen.

dagens mat:
pasta med sparris och boursain och tomater. dör.

dagens mående:  
bra! jag har hunnit mycket och har känt mig pigg.

dagens tanke: att jag måste boka tid hos sjukgymnasten i morgon.

dagens längtan: 

snö!!! det här fotot är för övrigt från första advent förra året.

dagens smycke:

mina berlocker och mitt armband från Norrland.

dagens önskan: att det kommer mycket snö till jul, men allra helst så fort som möjligt.

listan har jag lånat av vicky.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

