himlar och födelsedagsbarn

På den sista dagen i hemstaden samt den näst-sista dagen på året 2013 vaknade nästan alla tidigt.
Vi hade nämligen en födelse att fira. Det startade med skönsång och frukost på sängen.
Efteråt åt vi andra dödliga frukost vid köksbordet som vanligt. Dock med dagstidning!
Eftersom det var min sista dag hemmavid var det dax att packa ihop och ta en sista promenad om öarna.
För sen var det dax att fortsätta fira genom att äta god lunch till den här herrns ära.
Före lunchen var jag tvungen att vila en smula, men det gick fint, särskilt med det här ljuset och den här utsikten.
Strax efteråt var det dock dax för mig att krama hej-och-tack-för-nu till familjen och sätta mig på tåget mot nyårsfirandet. Det firandet var också en strålande tillställning men det kommer så klart i ett eget inlägg!

Ps. Visst är det strålande fina himlar som jag fångat?! Ds.

Det här inlägget postades i påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till himlar och födelsedagsbarn

  1. inafotar skriver:

    Riktiga skärgårdshimlar!

Kommentera

