new year’s eve

De här fotona har legat och väntat på att jag ska publicera dem typ hur länge som helst. Jag vet inte vad som hände där i mitten av januari, men först försvann tiden och sen kände jag inte för att blogga. Och eftersom jag lovat mig själv att min fina blogg inte ska bli något jag känner ångest över att jag inte hinner med, så släpper jag den så fort jag känner att den är på väg att bli det. Så det, i kombo med att jag valt att göra annat än sitta framför datorn på helgerna, har gjort att bloggen fått vänta.

Men, den senaste veckan har jag fått lite feeling igen, så nu är det dax. Vi börjar med ett gäng foton från nyårsafton!

Vi var ett litet gäng som firade hemma hos min kompis Ingrid. Det blev en riktigt fin nyårsafton och ett bra avslut på 2013 med god mat, roligt sällskap, spexiga spel och tomtebloss, lite dans och tre-stegs-charader fram på småtimmarna.
Fotona talar för sig själva.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

