Mumford & Sons

Ikväll för ett år sedan stod jag med delar av min familj i en fullsatt Falconer Salen i Köpenhamn och såg Mumford & Sons. Jag har velat se dem live ända sen jag först hörde deras  ”Little Lion Man” någon gång under vintern 2009. Att det skulle ta drygt fyra år innan jag till slut gjorde det hade jag ju ingen aning om då så klart. Och idag har redan ytterligare ett år gått. Tiden går fort. Dagens mest komiska händelse var att jag utan att inse det valt att ta på mig den merch-t-shirt jag köpte på konserten förra året. Det kändes ju så klart otroligt passande. För det är verkligen en av mina bästa konsertupplevelser. Någonsin. Hittills.

Det här inlägget postades i favoriter, musique, våren. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mumford & Sons

  1. Eva skriver:

    Jamenvisst! Tänk vad tiden går! Det var en trevlig tripp! 😘👍👏

  2. Ping: jesus christ superstar och en god middag |

  3. Ping: i fredags: burgare på surf shack och ljuv musik med annika norlin på malmö live |

Kommentera

