soliga söndagar när de är som bäst

För några veckor sedan spenderade jag en extremt solig och trevlig söndag med min moster. Vi åkte och handlade tomater, lagade somrig lunch och drack bubbel. Jag spanade in hennes trädgård som nyligen fått en finfin uppfräschning och blev bjuden på rabarberpaj med grädde till efterrätt. Gun passade på och berätta för mig om sin nära förestående resa till Shetlandsöarna, Orkneyöarna och Färöarna. Eftersom vädret var som sommar trots att det bara var april satt vi så klart bara utomhus. På kvällen gick vi på bio och såg en mycket intressant film som heter ”The Lunchbox”.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, sommar, våren. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till soliga söndagar när de är som bäst

  1. Eva skriver:

    Bubbel! Jo jag tackar jag! Trevligt! 👍👏😃

Kommentera

