om att vidga sina vyer

Det har väl knappast undgått någon att det är valår i år. Och inte bara en, utan två gånger, har jag privilegiet att utnyttja min rösträtt. Den som inte ens har 100 år på nacken.

I och med det var jag i Malmö i februari och lyssnade på Gudrun Schyman när hon höll i ett home party för Fi:s räkning.

Efteråt var Lina, som jag var där med, och jag själv hemskt hungriga, så då gick vi och åt hamburgare på ett 50-talshak samtidigt som vi smälte våra vidgade vyer.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

