opublicerat från ett par lördagskvällar

Jag är extremt dålig på att knäppa foton när jag är på fest. Att fota människor är inte min starka sida (än) och jag tenderar att hellre fota mat och vyer. Extra svårt är det att fota mitt i mörkaste vintern. Eftersom jag verkligen inte gillar att fota med blixt, och därför aldrig gör det, blir mina foton ofta något skakiga och suddiga. (Vilket ibland också beror på att jag skrattar så mycket att jag inte kan hålla kameran still.) Fast det tycker jag ibland också har sin charm. Hursom hittade jag några foton från ett par lördagskvällar i februari och mars, så här kommer de i all sin skak- och mörka vinterhet.

Det här inlägget postades i påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

