drinkar hos david

Efter en vecka med regn och förkylning cyklade jag i fredagskväll hem till David.
Solen sken och det kändes extra bra eftersom han hade bjudit in till drinkblandarkväll.
I köket var det full rulle.

Och drinkarna såg toppen ut, vilket så klart måste dokumenteras!
Det kändes väldigt somrigt alltihopa.
Vi slog oss ned i soffan och snackade.
Och drinkarna kom i alla möjliga färger.
Caroline och jag testfotade inför en gruppbild.
För sådana foton är så sjukt roliga. Särskilt när de görs om till en gif!
Caroline, Ida och Margit.
Plötsligt hade det blivit mörkt
och vi körde vidare med tequila.

Mellan drinkarna dansade vi järnet och lekte limbo, men alla dansbilderna blev suddiga och under limbon hann jag inte fota. Jag fick dock ett blåmärke med mig som souvenir, haha, men det var det värt!
Och den sista bilden i kameran var den här. Vid det här laget var vi alla rätt trötta men sjukt nöjda med en strålande kväll och inledning på helgen!

Det här inlägget postades i påhitt, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

