långfredagen

Det är redan en månad sedan det var påsk, fast det känns som att det var nyss! Jag tillbringade påsken hemmahemma. Jag kom redan på skärtorsdagen och det var så skönt. Mitt mål med påskhelgen var att chilla så mycket det bara gick och hänga med familjen. På långfredagen hängde jag i princip hela dagen med Ingrid.
Jag hade en sak jag verkligen ville göra också, förutom att bara vara, och det var att min syster skulle fota mig. Fotona blev strålande och hur de ser ut kan du se på hennes blogg. Vi hade några riktigt roliga timmar tillsammans!
Helgdagar innebär att det ofta finns efterrätt. Så himla bra! Här syns hallon- och citronglass gjord på färskost vilken Flingan knåpat ihop. Den var ljuvlig!

På eftermiddagen föreslog Flinchie att vi skulle ut och åka longboard.
Så det gjorde vi!

Jag hade inte åkt sen sommaren 2012, och före dess aldrig någonsin, så jag var minst sagt rostig.
Men efter lite övning gick det fint och var riktigt roligt!

När vi kände oss nöjda sparkade vi hemåt mot kvällen och lugnet och resten av helgen.

Det här inlägget postades i påhitt, våren. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till långfredagen

  1. inafotar skriver:

    Vilka roliga skejtbilder :)

  2. Ingrid skriver:

    Åh! Vilken fin dag vah! :)

Kommentera

