midsommar, del 2

Jag hade visst några fler foton från min midsommarhelg. De kommer här:
Jag promenerade en sväng med de här coolingarna.
Det regnade
och vi spelade ”Settlers from Catan” för tusende gången.
En obevakad kamera bjuder på sådana här söta selfie-överraskningar <3
Vi lagade god middag, en kycklinggryta blev det.
Kvällsljuset var så där junimagiskt.
Jag avslutade midsommaren med den här frukostutsikten.
Det var lite kyligt, pga blåsigt, men jag gillar att kunna sitta ute och äta. Så det fick gå ändå.
Och efter ytterligare några timmar var midsommarhelgen slut för den här gången.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, sommar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till midsommar, del 2

  1. Ping: glad midsommar! |

Kommentera

