sushi

För exakt en vecka sen befann jag mig i Malmö. Lina ville pröva att äta sushi för första gången och hade frågat mig om jag ville hänga på. Och som sushi-älskare ville jag så klart det. Det är inte varje dag jag får chansen att välkomna någon in i sushiberoendet! Och det kändes så himla härligt att Lina faktiskt tyckte om det. En annan extra rolig grej var att vi satt ute hela kvällen. I mitten på oktober. Jag var så förundrad över detta faktum. Och nöjd. Så förra lördagen satt vi alltså utomhus och drack vi bubbel, åt sushi och pratade. Det såg ut så här:
saturday, izakaya koi, malmö
saturday, izakaya koi, malmö
saturday, izakaya koi, malmö
saturday, izakaya koi, malmö
saturday, izakaya koi, malmö
Ps. Efterrätten på sista bilden är en cheesecake med jordgubbar som jag åt. Den var så fruktansvärt god. Ds.

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, höst, påhitt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

