vintersolståndet

Igår var det vintersolståndet och årets mörkaste dag samt min första hela dag i hemstaden. På morgonen möttes jag av solen och sedan tillbringade jag större delen av dagen hos min syster som precis har flyttat till egen lägenhet! I sällskapet ingick också min andra syster och min bror. Där blev vi bjudna på lunch. Som efterrätt åt vi rulltårtor och spelade spel.
sunday, winter solstice, karlskrona
sunday, winter solstice, karlskrona
sunday, winter solstice, karlskrona
sunday, winter solstice, karlskrona
sunday, winter solstice, karlskrona

Det här inlägget postades i påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

