min födelsedag

Förra veckan fyllde jag år och jag firade det på litet olika sätt. Först dagen innan över en lunch tillsammans med mina päron, sen på själva dagen med en frukost med god ost och marmelad och en lugn kväll med mig själv och till sist, dagen efter över en middag tillsammans med mina kompisar. Vi började med bubbel hemma hos mig och gick sedan till restaurang Mandarin och åt hamburgare och pratade. Efter middagen hoppade vi till Telegrafen för öl och mer prat.

Mitt eviga dilemma gällande min födelsedag är att det är så jäkla mörkt överallt och hela tiden. Det innebär att det oftast inte blir så många bilder tagna. I år är inget undantag, men här är i alla fall tre stycken från förra lördagen. Middagsmat, efterrätt och fina människor. Kort sagt, en helig treenighet för att skapa en rolig kväll!
my birthday dinner, saturday, helsingborg
my birthday dinner, saturday, helsingborg
my birthday dinner, saturday, helsingborg

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till min födelsedag

  1. inafotar skriver:

    Jättefin kväll!

  2. Ping: 2015 års sista lista |

Kommentera

