vad jag har läst i januari

Jag försöker läsa mycket. För att jag älskar det och för att jag, sen jag lärde mig läsa, alltid har något att läsa var jag än är. För att jag inte alltid ska sitta bakom den här skärmen och knattra. Och för att jag har lätt för att se på alltför många avsnitt av en tv-serie i följd.

Sen ett par år tillbaka försöker jag komma ihåg att dokumentera vad jag har läst. Och i år kände jag att det var dax att dela med mig av dokumentationen. Därför kommer här januaris bokskörd. Sammanfattningsvis har jag läst många böcker som har varit bra (lyx! det är ju trots allt lite gambling det här att välja läsupplevelse…) den gångna månaden. Favoriterna är nr 1, 2 och 4.
the invention of wings by sue monk kidd
mississippi av hillary jordan
mördarens apa av jakob wegelius
this must be the place by kate racculia
let it snow by john green, maureen johnson and lauren myracle
the elite by kiera cass

Det här inlägget postades i böcker, summan av kardemumman, vinter. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till vad jag har läst i januari

  1. Ping: vad jag har läst i mars |

  2. Ping: vad jag har läst i april |

  3. Ping: vad jag har läst i maj |

  4. Ping: vad jag har läst i juni |

  5. Ping: vad jag har läst i juli |

  6. Ping: vad jag har läst i augusti |

  7. Ping: vad jag har läst i september |

  8. Ping: vad jag har läst i oktober |

  9. Ping: vad jag har läst i november |

  10. Ping: vad jag har läst i december |

  11. Ping: boklistan: sammanfattningen av vad jag läste under 2015 |

Kommentera

