allt som är bra just nu

– att bländas av solen

– att jag lärt mig använda min roll på jobbet ännu bättre 

– att det är fredag!

– att det är ljust ute även om en kommer hem klockan halv sex

– att det går att gå utomhus utan mamelucker 

– att jag sett årets första gator sopas rena från vintergruset

– att mängden människor på skateboard och longboard ökar i exponentiell takt för var dag som går

– att jag ska träffa Lina i helgen

– att solen har lyst fem himla dagar på raken den här veckan

– att det fortfarande finns blodapelsiner i mataffären

– att jag den här veckan har bevisat för mig själv att jag klarar mer än jag tror

– att helgen börjar prick nu!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

