allt som är bra just nu

att det liksom är ljust på riktigt nu efter sommartidens ankomst. 

pilträdet utanför mitt fönster som börjat få ljusgröna aningar på sina spensliga grenar. 

att en människa som står mig nära har fått ett fint besked. 

att jag känner mig peppad och lugn och orolig på samma gång. 

solkatterna från min discokula. 

att jag har börjat planera min sommarsemester. 

att det blev en fin långledig påskhelg (foton kommer). 

alla roliga helger jag har framför mig den här månaden. 

att jag fortfarande tycker det är ovant och fint ocj exotiskt att bländas av solen. 

att det är mitten på veckan och lill-lördag idag!

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

