hej från semestern!

monday, london
East London

Jag har äntligen semester, efter en seg förkylning och en rolig resa till London (som ni snart ska få se mer av), har jag nu landat hemma i min lägenhet. Något jag inte sagt är att jag nyligen flyttat, ja, precis innan förkylning och semester, så därför var det som att komma hem till ett bombnedslag. Nu, efter några dagars sömn, upplockning och uppackning börjar både den och jag se presentabla ut. Jag har många foton från London att visa och en hel del annat som jag vill dela med mig av, så stay tuned om ni är intresserade!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

