osorterade torsdagstankar

Jag har jobbat min första dag efter semestern idag. Tömt inkorgen, snackat med mina kollegor, påmint mig själv att andas, gå långsamt, inte stressa. Det har gått bra. Förberett för imon, nästa vecka, tittat på mina ärenden och konstaterat att jag har väldigt lite jobb sparat i hjärnan. Det kändes som en lättnad när jag tänkte på det. Jag promenerade en del av vägen till och från jobbet idag. Det kändes skönt att göra något annat än det jag brukade göra. Jag älskar att det fortfarande var varmt när jag kom hem ikväll. Det gör att jag kan låtsas som att jag har ledigt eftersom du pustar av värmen oavsett vad du har gjort.
Och imon är det fredag!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till osorterade torsdagstankar

  1. Eva skriver:

    Så härligt att läsa detta! Bra Malin!
    Puss 😘😘❤️❤️

Kommentera

