i lördagskväll

saturday, david's moving in party, malmö
saturday, david's moving in party, malmö
saturday, david's moving in party, malmö
I lördags hängde vi hos David. Han hade bjudit till inflyttningsfest i sitt nya hem i Malmö. Ni kanske minns att jag var på utflyttningsfest hos honom i våras? Nu har han alltså kommit i ordning i sitt nya hem och därför bjudit in ett knippe kompisar. 

Flingan och jag tog tåget ner och beundrade den skånska slätten på vägen. Efter att ha mött upp några från the gang gick vi husesyn i Davids lya, snaxade på jättegoda snittar och drack bål. Jag hade inte sett flera av dem sen midsommar och några för ännu längre sen så det blev mycket snackande! När klockan närmade sig sent fortsatte de andra men jag och mina sega förkylning kastade in handduken och åkte hem istället. Allt som allt en fin lördag!

Det här inlägget postades i påhitt, sommar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

