grill- och spelkväll

barbecue at caroline's and jesper's, saturday, helsingborg
barbecue at caroline's and jesper's, saturday, helsingborg
barbecue at caroline's and jesper's, saturday, helsingborg

Det här inlägget är som en fortsättning på den där lördagen när jag och Ina var på Dunkers. För efter att jag följt henne till tåget satte jag mig nästan genast på stålhästen och for hem till Caroline och Jesper. Vi hade pratat om att gå ut och äta men restaurangen vi hade siktat in oss på var fullbokad. När vi stod inför detta sa Caroline ”Men kom hit så grillar vi istället! Och så kan vi bara hänga och kanske spela spel om vi vill.” Och det var exakt vad vi faktiskt också gjorde, hon, jag, Jesper och Jesper. En väldigt lagom avslutning på en aktivitetsfylld dag.

Det extra fina är ändå att jag ska hem till henne och Jesper prick ikväll och att vi ska göra ungefär samma sak som senast. Kanske inte grilla, men ändå äta middag, snacka, hänga och kanske spela spel. Om vi vill. Jag, Elisabeth, Caroline och Jesper och kanske någon mer. Vänner, mat och prat är egentligen allt som behövs för en fin fredag!

Trevlig helg hörrni :)

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, sommar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till grill- och spelkväll

  1. Ping: helgen som gick |

Kommentera

